Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Skövde.

Nu är jag hemma hos Amanda efter världens underbaraste dag med älskling.
Fy fan vad mysigt vi hade det!
Han tog mig på en promenad, först va vi lite och kolla i affärer sen va vi ute och gick.
Han tog mig till en lite sjö så satte vi oss på bänken och myste.
Vi satt där ett tag, sen tog han min hand så gick vi vidare till ett ställe.
Fy vad jag tycker om att va med dig sötnos.
Du ger mig sån kärlek ingen annan gjort.
Du är den bästa, den finaste som finns.
Hoppas jag kanåka till dig nästa helg, blir ännu bättre.

Nu sitter jag och Amanda hemma hos henne jag käka precis.
Asgott va det.
Nu ska vi fixa oss och sedan dra ut lite.
Kommer va mycket folk ute för det är Laxdagarna i Gullspång.
Vettefan vad det är men iaf. xD

Pussss.

Här har ni er ett gott skratt!
Lägg det på minnet. Hejdå ! :DDDD


Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Jaa det är skit jobbigt, jag saknar henne redan svin mycket och hon har vart borta i 1 dag bara och är borta i 13 dagar till :((



Puss

2010-06-06 @ 20:52:27
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P