Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Studenten.

God morgon, vakna precis och ska strax hjälpa mamma och sen duscha och fixa mig.
För idag tar min syster studenten så det blir massa jobb jag får göra.
Kommer bli stressad som fan.
Själv ska jag egentligen va utkastare och suupa sönder.
Men känner att jag inte är pepp på det för jag ska till baby ikväll.
Så det blir bara att ta några cider sen ta det lungt.
Det kommer ju även komma massa folk hit.
Så det blir nog kul.
Nu måste jag gå och hjälpa mamma!

Puss Puss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: haha jag önskar jag kunde säga att jag hade sommarlov, men nej nu efter studenten är man arbetslös haha.



Puss

2010-06-11 @ 15:54:09
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P