Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Svar på tal.

 

Anita? Du vet inte hur jag känner mig inför en redovisning, så snälla säg inte så mycket..

Alla är väl inte lika pepp på att göra det som du? Ibland får folk acceptera att man inte klarar av något och behöver göra det får någon annan..

Finns inget mer att säga om det, alla klarar inte av allt och då ska dom få en andra chans.
Tänk dig själv i en sits där du verkligen inte klarar av något..

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: anita

ja förstår att vissa kan ha det sjukt svårt för redovisningar, fine! men då kanske man inte ska välja en linje där man alltid ska stå med folk och prata ifall man inte vågar,

2010-06-16 @ 19:07:11
Postat av: dajana

jag har inte problem att prata med folk, det har jag verkligen inte.. men att stå och redovisa är en helt annan sak..



varför lägga ner energi på att ens kommentera när du inte vet hur jag känner?

2010-06-16 @ 21:05:38
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P