Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Fredag!

Hellu bloggen, nu är det är det äntligen fredag. Och min dag har varit väldigt bra, kom hem runt tre tiden och drog till apoteket och köpte tabletter, Gustaf och Tobbe kom dit och möte mig, sedan följde jag med dom så dom skulle äta. Asså grabbar, ni är helt sjuka i huvudet. Men det är alltid kul att vara med er, för man dör ju fan av garv! hahah.

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske bara softa lite och ta det lungt. Hoppas på att något roligt händer och inte att den är så här seg som nu. Sen taggar man även till Club Nordic den 20:e. Måste förmodligen beställa nya biljetter alla är typ sålda. Härligt! ;DD

Peace and Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P