Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





livet är perfekt!

Nu känns hela livet perfekt.
Jag har min kära pojkvän, min bästa vän amanda och min diet går skitbra!
Har gått ner åtta kilo, hur underbart som helst.
Är verkligen stolt över mig själv att jag klarat av det, utan att ge upp.
Har heller inte många veckor kvar, sen på lördag om cirka en vecka är det club nordic.
Jag, Ida, Tobbe och Gustaf drar tillsammans, ska bli riktigt kul!

Helgen tillbringades med min bästa vän amanda.
Var mycket skratt och tårar kommer snygga bilder sen jag och hon tog.
Men vi hade det riktigt kul kan jag lova.
Alltid bäst med dig, och nästa helg kanske bebbe också kommer.
Love it!

Klicka på bilderna för att se dom större.

Helt klart snyggast.


Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad använder du för diet? :o

2010-03-14 @ 11:43:22
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: dajana

det är en diet som gör att man går ner i vikt, man äter inget, absolut inget, utan bara dricker detta pulver. fått över sjukhuset, modifast heter det. :)

2010-03-14 @ 13:31:50
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P