Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





resultat?

Tänkte komma med en bild där ni får se en lite bit av resultatet, det är bara lite skillnad mot vad det kommer visa senare. Många säger att det syns jättemycket på mig att jag gått ner i vikt, fast de kanske dock inte syns lika mycket på bilderna men lite gör det. Och det snyggaste är att jag älskar min tröja!

Nå ser ni något resultat? ;3

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emmie

ja det gör man! men det syns mer IRL :) . skitbra kämpat dajana :)

2010-03-12 @ 09:06:56
URL: http://emmiieandersson.blogg.se/
Postat av: dajana

yes det syns mer, nu är det ju liksom nio kilo om inte tio! :D tack du! :)

2010-03-26 @ 10:58:39
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P