Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Seg söndag.

Hellu bloggen, tänkte bara skriva ett litet inlägg så ni vet att jag lever.
Har varit dålig på att uppdatera, känner att bloggen börjar gå segt för mig.
Men det ska vi ändra på..
Just nu är livet på topp, har en underbar pojkvän, min diet går bra, har gått ner 9 kilo på fem veckor och har heller inte mycket kvar, cirka 3 veckor kvar.
Just nu sitter jag hemma och slöar, har pluggat ganska mycket idag, och hjälpt mamma lite.
Nästa helg kommer bebbe till mig, jag längtar sjukt mycket. Kommer krama dig så håårt, och så är det även påsklov nästa vecka, men vi blir lediga på fredag också eftersom vi hade typ "skola" på vår studiedag.
Men nu ska jag ringa bebbe och sedan plugga lit, har ju prov på onsdag, men det är inte de enda jag pluggat, gjorde vår stora uppgift som hade med vår ekonomi att göra, sedan artikelanalysen och pluggat in ord som jag ska ha omprov och sedan provet på onsdag, och allt är i samhäll! Oo   mycket? jotack, jag vet.

men ska dra, Peace and Love.


 
Första gången jag såg dig sa det klick mellan oss.
Jag visste att det var något speciellt med dig.
Din personlighet berör mig, du är han med glimtet i ögat.
Han som får en att falla, som får alla att le.
Vad du än gör, vad du än säger så får du mig alltid att skratta.
Och det handlar inte bara om att jag är kär, för när jag inte var kär i dig fick du mig att le, skratta för minsta lilla.
Kanske var det något speciellt, kanske är detta ödet.
Du är iaf killen i mitt liv, jag vill verkligen aldrig förlora dig.
För varje sekund som går lever jag ett liv längre med dig.
När jag är med dig stannar tiden men ändå går den fort.
Du får mitt hjärta att slå tusen gånger snabbare, du får mig att brinna inombords.
Alla dina ord, din värme du ger mig när du håller om mig, när du kysser mig den kärleken är speciell.
Du får mig att känna mig älskad, du har fått mig att känna kärleken igen.
<3damjan.


Gammal bild på bebbe, men ville ladda upp den för han är så otroligt söt där. Det är han i vanliga fall också, men denna bild är speciell.

 




Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: matilda

det står mellan Samsungen och LG:n :)

2010-03-21 @ 19:54:06
URL: http://ssmatilda.blogg.se/
Postat av: dajana

LG:n ska du ha. :)

2010-03-21 @ 22:41:28
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Carro

söt blogg :)

2010-03-25 @ 18:08:06
URL: http://speranza.blogg.se/
Postat av: dajana

aw tack dy! :)

2010-03-26 @ 10:48:26
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P