Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Titta hit!

Den 20:e mars är det Club Nordic i Örebro. Är du sugen?

Hur får man tag på biljetter?


Det finns två sätt att komma in på Club Nordics events. Antingen köper man en biljett eller eller så betalar man entré vid dörren på evenmanget. Biljetter köper du av någon av säljarna, och jag är en säljare så hos mig kan du köpa. Annars finns det oftast någon i din bostad som kanske säljer.

Det går även att köpa sin biljett på TICNET eller närmaste ATG ombud runt hela Sverige, dock tillkommer en service avgift på 20 :- när man köper via TICNET/ATG.

Båda sätt går bra, men det finns stora fördelar med att köpa en biljett i förväg. En biljett kostar bara 140 :- medan det kostar 170 :- vid dörren. Dessutom har alla med biljett förtur.

Klicka dig vidare till TICNET.

Mer information, så kan du kontakta mig på min hotmail. [email protected]

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P