Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





(`v´)

Hellu bloggen, idag är det lördag. Härligt!
Igår somna jag vid halv tio tiden, va så sjukt trött. Är det jämt nu förtiden, vet inte vad det är med mig.
Men idag vakna jag och fixa mig sen drog jag och min familj till skövde på en shopping tur.
Blev inte så mycket att handla för jag har inga pengar, eller ah måste spara till Club Nordic.
Men jag köpte mig lite, en tröja från Cubus 79 kr, det var någon rea pris. Sen köpte mamma två par skor, 99 kr för båda men fick 50 % rabatt på ett par.

Nu sitter jag här och tråkar, ska snart gå och fixa mig lite till och sedan ska jag va med Ida, vi ska dra med syrran till Sture och där träffar vi förmodligen Fanny, Holmberg, Totte och även kanske Rieckmann. Hoppas ¨på en rolig kväll, annars drar jag och Ida och hittar på något kul haha.



Cubus, tröja 79 kr.
[Ignorera min feta kropp.]





Skopunkten, klackskor 99 kr / 50% rabatt.
[ på fötterna och utan.]



Skopunkten, skor 99 kr.
[suddig bild.]

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Amra

klackskorna va jättefina!

2010-03-28 @ 19:17:30
URL: http://amraaah.blogg.se/
Postat av: dajana

visst va dom! :D tack! ;>

2010-03-28 @ 19:26:16
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P