Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





you make me fall in love with you. ♥

Just nu är jag den lyckligaste tjejen i världen.
7/3-10, Damjan Damjanoski. You are my bebbe and you make me fall in love with you.

Som alla vet så är det så att jag och han är tillsammans nu, kan säga att jag har aldrig varit gladare.
Visst det va lite skit mellan oss den senaste tiden men vi pratade om det och kolla vart vi kom.
Du är den bästa som finns.



Min! ♥

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P