Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





1 maj.

Hej bloggen, har inte varit så aktiv denna veckan och jag ber om ursäkt för det, men nu är jag ju här! :) Idag är det första maj vilket betyder för min Familj att vi ska grilla, det gör vi varje år då det är första maj. Vi brukar bjuda hem lite folk för en grillkväll, och ta något starkt att dricka. I år blir det min familj och min faster med hennes man, tycker det räcker, så det blir en lugn liten dag! Och grillad mat är ju fan det bästa som finns, eller vad tycker ni?






Jag vakna typ nästan precis, och ska plocka upp smutsig tvätt och gå ner med det till källaren, sedan måste jag duscha!!!!! Och sen efter det ska jag fixa mig, och mitt rum.. Dagn blir består ju av att grilla sen vet jag inte. Det är inte direkt världens roligaste väder, det blåser så jag får se om jag tar en sväng med cykeln eller promenad.. Nu är då skolan över för min del, blir ju att praktisera ist, vilket jag inte är så himla pepp för, jag har nio timmars arbete men jag hoppas på att det går fort ändå!

Nu ska jag kila, ni får ha det så himla bra!
Peace and Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P