Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Armin 4 år. <3

Denna dagen har bestått av mycket rolig! Först grillade familjen och sedan efter en stund så va vi hos grannen för min lilla älskling Armin fyller år idag och han fyller 4 år. Så vi käka tårta där sedan hoppade jag och Armin studsmatta och han skratta så han knappt kunde stå på fötterna. Efter det så kom jag hem och satt hemma bara en stund va sjukt trött, och vädret va ju hu jävla härligt som helst. Varmt och skönt måste jag säga. Sedan träffa jag Sarahy en stund så va vi ute, och sen drog hon och då får jag sms av Emilie så gick jag och hon ut och cyklade en stund, sedan drog vi hem till henne och där spelade vi nintendo wii, askul fan. Första gången och det gick väl sådär, hahah ! :D Nu sitter vi här hemma hos mig och hon ska ladda ner photoshop åt mig. Så peace and love.

Grattir älskling, <3


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P