Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Då va det dags.

God morgon allihopa, nu har jag vaknat och fixat i ordning mig. Idag är det min första dag på min APU och den var ju då i ICA supermarket i Töreboda. Är man taggad? Nix det är man verkligen inte, det kommer bli långa dagar, kommer säkert finnas mycket att göra och jag kommer vara helt slut.. :[ Fasen också!! Men men, jag får se det från den ljusa sida, kanske får sommarjobb där? Och tjäna ihop en liten slant.. Men nu måste jag faktiskt kila och äta frukost och sedan dra till bussen, ses när jag kommer hem..

Peace and Love !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P