Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





dajana pluggar.

Åh nu sitter Dajana och pluggar lite om ergonomi och hur kroppen är inom arbete och allt sånt. Ska ha prov i det i morgon, inom idrott.. Ofta man har prov i det? Yes i gymnasiet så har man det, iaf på min skola. Kanske man inte har på alla men men, det är väldigt tråkigt måste jag säga. Inte det roligaste, och det finns så mycket man ska få in i huvudet, jag minns knappt vad jag läser så mycket jag läser just nu. Så sitter typ och sover över böckerna om inte dom ligger över mig. Någon som är bra på idrott och om hur kroppen fungerar?

Själv är man kass på det, det ända jag är bra på det är typ vikt, hur man kan gå ner i vikt och allt sånt vad man kan göra för olika grejer för att röra på kroppen och liknande eftersom jag själv håller på att gå ner i vikt, har ju gått ner 16.5 kilo ! :'D Så jag är ganska nöjd. Ska skriva ett inlägg om ett tag om hela min kamp inom min vikt så alla får höra.

Behöver ni råd & tips om att gå ner i vikt, eller nyttig mat och allt sånt så är det bara att höra av sig så ska jag hjälpa er?!

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men rätt kul haha :)

vart kommer du ifrån i bosnien?

2010-05-18 @ 12:58:24
URL: http://lema.blogg.se/
Postat av: Anonym

pa znam ;) ali gdje u bosni budes? :)

2010-05-18 @ 13:10:37
URL: http://lema.blogg.se/
Postat av: Anonym

pa jesam ;) ja budem u sanski most! :)

2010-05-18 @ 13:36:02
URL: http://lema.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag skulle behöva hjälp...(:

2010-05-18 @ 16:57:07
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P