Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





flera inlägg i ett.

God morgon alla, igår skrev jag inget inlägg på hela dagen, var helt sliten så jag orkade inte verkligen, men nu är jag här. Och i detta inlägg kommer det komma ungerfär tre olika. 2 dagar är avklarade på praktiken men har fortfarande fler kvar, ska strax kila till bussen som tar mig vidare till Ica.. Det är väldigt jobbigt, har ont i benen som f*n asså, det är sjukt.. Om jag slapp smärtan skulle allt gå mycket lättare.. Igår va det en väldigt jobbig dag, det strula mycket med killen så det ar jobbigt, tänker hela dåliga tankar hela tiden, kanske är det för jag saknar honom? aja ingen aning.. Men jag hoppas detta löser sig snart, och at than börjar höra av sig lite oftare till mig.





Igår läste jag öven i tidningen om olika bloggare vart deras gränser går och allt.. Så stod det en rubrik som jag
inte höll med om.. " När din partner säger stopp, då har det redan gått för långt" Jag håller faktiskt inte med om det, det finns så många personer som kanske inte ens tycker blogg är intressant och så vidare. Man väljer helt och hållet själv hur långt man går med sin blogg, jag har själv gränser och vet vart jag ska sätta punk och sedan inte skriva om. Men många har ju inte det, det finns så många bloggar som inte ens är värda att användas som tjejen som har gjort bloggen Hundslyna, tänker inte göra en direktlänk till hennes blogg för jag tycker inte man ska kolla den. Det är ju verkligen synd om djuren.. Men nu ska jag ställa en fråga till er.

Var drar du blogg gränsen?





Ännu ett inlägg som jag läst i tidningen.. Men det var ett tagsen, kanske är lite sen med inlägget men måste ändå kommentera. När jag såg detta ble jag förvånad, väldigt förvånad! Asså jag trodde verkligen inte detta, för han är ju så otroligt snygg och sexig, så han får inte vara gay!! Varför?! Asså vad är det som händer egentligen, alla killar som blir artister blir sen bögar, wtf asså? Ska nu Eric Grönwall också bli det eller? Darin är ju också bög så ja, vad ska man göra åt saken.. Kanske är en tradition inom Idol att alla ska sedan märka att dom är bögar. Men men vad ska man göra.

Trodde ni någonsin att han va Eddie var bög?

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P