Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





härliga känslor.

Gud vilka härliga känslor man har just nu, sommarkänslorna är här och sommarvädret börjar komma. Det är sjukt skönt väder och jag ska gå och ta på mig korta byxor sätta upp håret och ta på mig solbrillor och gå ut och cykla och bara njuta av vädret, sätta mig en stund i trädgården och sola lite. Hoppas detta väder håller länge nu så vi slipper den kalla regninga dagen som är grå och trist.

Livet rullar på och jag mår bra igen, jag och mitt ex har en bra kompis relation, utan att vara tillsammans känns faktiskt skönt att vi fortfarand har kontakten så det inte blir som hos dom flesta andra där man slutar snacka helt och man aldrig kommer över personen då bara för man inte snackar länge..

Puuuussss, ;*

Pfft: Glöm inte frågestunden.



Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P