Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Hellu.

God morgon på er, nu har jag vaknat och sitter här hemma. Mår inte så bra, så jag skippa att åka till praktiken, ganska skönt faktiskt & i morgon ska jag till skolan för att göra mina två prov, så jag måste sätta mig och plugga lite snart, eller lite senare kanske inte just nu när jag vakna nyligen. Heheh, ska kanske även sälja min svarta "gamla" mobil för 600 kr. :] den är faktiskt bra, älskar det mobilen för den är så härlig.. Hoppas bara på att skogsturken köper den, annars vettefan vad jag ska göra >.< haha, får la ha kvar den som reserv mobil.



Ke§ha - your love is my drug.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P