Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ingen lyckad kväll :[

Fy fan vilken kväll asså.
Först lev det slagsmål och en kille slog i en glasflaska i huvudet på en annan.
Sen gick det ett rykte om att han blivit skjuten som inte ens va sant.
Sen så tappa jag bort Ida, så jag hitta henne fan inte mot slutet.
Fick paniiiik.
Ah och utan henne skulle jag inte kommit hem, och hon hade inte mobil och min mobil dog sen.
Men så fixade jag skjuts, happ gissa vad som hände då?
Jo vi krocka med ett rådjur så bilen blev typ mos.
Fy fan tycker så synd om killen som skjutsade oss.
Han ville va snäll och hjälpa oss hem så hände detta.
Asså visst kvällen va rolig tills allt detta hände, och jobbigt när man inte vet vad man ska göra. :[

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P