Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Jag älskar barn!



Paulina.                                           Leo.


Åh, vilken underbar dag jag hade igår kväll. Satt barnvakt åt dessa två barn + en till. Dom är så otroligt söta så det inte är sant! Dom sov dock under tiden då jag va där, utom den äldsta flickan. Men Leo vaknade och skrek som f*n, men så la jag mig bredvid honom och vi gosa massor, sen tillslut så somna gullet så gick jag ut ur rummet. Han sov som en stock sen.. Och jag inser verkligen hur mycket jag älskar barn asså..  Skulle vilja jobba som barnflicka faktiskt att ta han om andras barn, eftersom jag kommer överrens med barn så otroligt bra!

Någon som vet om det finns jobb att va barnflicka i Sverige?




Nu ska jag städa mitt rum, ser katastrof ut i mitt rum. Sönderbombat med massa skit, kläder och grejer överallt med andra ord. Någon frivillig som vill komma och städa mitt rum? :] Vore väldigt gulligt av er! Hahah, men jag kommer tillbaka senare, nu måste jag faktiskt städa.

Peace and Love! <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P