Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





min bikini.

Förra veckan så beställde jag en bikini från ellos. :] Leopard mönstrad, nu har jag fått hem den. Nu måste jag bara träna och få en fin kropp, det är typ magen som jag måste träna bort och jag tänker fan kämpa och få en fin kropp. Så alla f!ttor som tryckt ner mig för min kropp ska allt få se på ett och annat om att jag också kan lyckas och att jag också allt kan få fina kläder på mig, och att jag också kan få fin kropp. Kanske tar tid, och det är jag beredd på men jag tänker fan inte ge upp. :]

Bikini bh: 179 :-

Bikinibyxa: 99 :-

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: jenny

Tycker du har vart skit duktig ;) måste säga att fan, de är såå jävla långt att kränka nån för att man är överviktig.... det är så himla idiotiskt... ! :/

2010-05-19 @ 19:42:26
URL: http://[email protected]
Postat av: dajana

sv: Tack gullet! Mjo det tycker jag med, tycker inte ens dom är värda ett glas vatten..



men men, man ska kämpa och inte ge upp bara.

2010-05-19 @ 20:15:25
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P