Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Moppeolycka...

Åh gud, jag vet inte vart jag ska börja.. Jo men jag och Amanda drog hem till henne igår, och då va vi ute med några grabbar, så skulle Dino och Victor skjutsa hem mig och Amanda på moppe.. Och 5 minuter innan så säger amanda att hon inte vill åka med Viktor, men så gjorde hon det ändå för jag va bara tvungen att åka med Dino, happ men iaf.. Så kommer vi i världens fart, och jag och Dino skulle kolla var dom två var så ser vi dom hur dom glider med moppen nästan fem meter måste det varit, och allt gick bara så jävla fort so båda två låg på marken med moppen över sig. Jag och Dino hoppas av moppen springer till dom och försöker hjälpa dom.. Amanda skriker som fan av smärta och trodde hela hennes knä hade gått åt helvete.. Så vi fixa hjälp sedan drog vi till akuten och det visade sig att knät och armbågen bara va skrapsår, medan handen och foten kunde varit bruten så dom va tvugna att röntga. Men foten va inte bruten utan den hade bara en rejäl stukning, medan hande va brutet på ett ställe.. Vilken otur? Och alla va i sån chock, mest Victor, han va likblek i ansiktet och va livrädd.. Fy fan säger jag bara, det händer nästan alltid något när jag är i Gullspång.. Men nu är jag iaf hemma, kom hem inatt till Amanda från sjukhuset runt en halv fyra så är trött som tusan.. Men pappa och syrran kom och hämta mig så nu sitter jag och Melissa här i mitt rum och snackar lite skit. :]

Sen tänkte jag bara säga lite varför jag kanske inte uppdaterat så mycket, för att det har varit skit väldigt mycket och det har tagit slut mellan mig och min pojkvän :'[  så har inte mått så bra som ni kanske vet.


Nu ska jag också berätta vem som blir veckans blogg, och jag tänkte att jag skulle ta två, en tjej och en kille eftersom det bara va en kille så ville inte att han skulle få för stor konkurrens.. Så här har vi veckans blogg. :]

Tobbs.



Josefin.



Grattis till er två ! :]

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: tobbs

sv: ojj det var ju trevligt :) tack så mycket!

2010-05-14 @ 18:40:21
URL: http://tobbs.se
Postat av: Melissa

shit va läskigt egentligen med moppen och allt ... :o

2010-05-15 @ 11:29:00
URL: http://melissacariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P