Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Ny design.

Nu har jag en ny design, ändrat ganska mycket. Och Emilie va den som hjälpte mig. Tack ska du ha finaste! <3 Nu sitter jag här hemma har varit hos Emilie, funderar på att dra ut och cykla en sväng. Har sån fruktansvärt träningsvärk men vet ej varför, sjukt vad ont jag har. Men det lär gå över snart hoppas jag. I morgon är det att dra tillbaka till praktiken. Sen är det bara 18 dagar kvar till sommarlov, så det är riktigt skönt måste jag säga ! :o Man längtar som fan :]

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-05-23 @ 20:55:09
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Anonym

varse ;) allt bra?

2010-05-23 @ 22:56:57
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P