Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





papppas mat (L)

Åh nu sitter jag och äter lite, blev hungrig. Så tog pappar makaroner med köttfärssås, så jävla gott. Min pappa är bäst på att laga mat ska ni vet, vet ni varför? Jo för han är bosnisk och har talang ! :D Hahahah yummie.

 


Två nya bilder jag tog i går, kunde inte lägga in dom på datan förän idag, men vart ganska nöjd med dom måste jag säga, man ser verkligen att det är jag. På dom felsta andra ser det inte ut som jag om jag ska va ärlig.

 

 

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

jao! :D

är du muslim?

2010-05-18 @ 13:49:20
URL: http://lema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P