Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





tidsfördriv.

HAR DU NÅGONSIN:



Varit medvetslös: Nej, tror inte det.


Hånglat med nån riktigt ful: Ja, tänk för jag har det.


Hånglat med fler än 50 pers: Hahah.. ja du, räknar inte direkt men tror inte det.


Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Yes.


Gjort något riktigt dumt? Något litet kanske. ;$


Gjort något du verkligen ångrar? Mjo, många gånger.


Åkt ambulans? Nej.


Gjort nåt olagligt? Ja.


Fått din mamma att gråta? Mjo. ;/


Slagit ner någon? Ja.


Skämts över dina föräldrar? Mjo tack..


Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!


Tar du droger? Nej.


Dricker du? Ja, gör inte du?


Vilka kläder sover du i? Linne & trosor.


Vad hatar du verkligen? Falska människor.


Är du ensam nu? Yes.


Vill du gifta dig? Ja.


Vill du ha barn? JA!!!!





SENASTE PERSONEN SOM:



Sov i din säng? Amanda & jag.


Såg dig gråta? Amanda, mamma & Sarahy.


Fick dig att gråta? Damjan.


Du delade en dricka med? Vette fan. ;o


Du gick på bio med? Det kommer jag inte ens ihåg.


Skällde på dig? Pappa.


Sa någonting till dig och vad var det? Hmm, något säger väl något varje dag?





DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:



Gråtit? Nej.


Kramat någon? Ja!


Pussat någon? Nej.


Köpt någonting? Nej.


Sjungit? Ja.

Saknat någon? Ja.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P