Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ut i kylan.

Nu ska jag ut och cykla i kylan.
Det är riktigt kallt, men jag måste faktiskt röra på mig och jag kommer bli varm.
Men vore mycket bättre om det va sol ute och inte molnigt och kyligt.

Sen tänkte jag bara säga att det är 17 dagar kvar till sommarlov, känns underbart!
Ska va i Sverige ett tag sen drar jag till Bosnien, kommer bli så jävla kul och skönt att slippa detta land ett tag.

Sen vad är det för fel på folk?
Det finns flera personer som klagar på allt och blir sura hela tiden, men när jag säger något lyssnar ingen.
Varför? Jo för ingen bryr sig om vad jag säger.
Är så less på att alltid verkligen tänka på folks bästa och sedan få skit tillbaka.
Men jag tänker fan inte deppa för det, jag har inte gjort något fel jag har bara varit en helt normal person som brytt mig om någon jag älskar, men det personen varken lyssnar eller bryr sig om de jag sagt.

Aja, hörs sen.
Puss.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: O L I I I V E E N

yes ;D

2010-05-24 @ 20:17:09
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: amanda

?

2010-05-24 @ 21:35:35
Postat av: Anonym

sv: ja vad?

2010-05-24 @ 21:41:21
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P