Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Väntar på min Ida.

Nu har jg kommit hem från praktiken så sitter och äter och väntar på min Ida.
Vi ska gå och träna och sen sola.
Det är najs, riktigt najs! :D
Nu ska vi anstränga oss och bli svettiga och äckliga, man gör väl allt för att få fin kropp?
Jaja. :] Hörs senare.

Pusss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P