Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Jay Smith.

Kollade nyss på Tv4.se om att Jay hade tagit ett narkotika test där det visade positivt.
Fan Jay, varför?!
Detta kan påverka hans idol karriär, men jag tror folk kommer ge han en andra chans.
Det ska iaf jag göra, eftersom killen har rösten, han har allt.
Han är en värdig vinnare, och jag är nog inte den enda som tycker det.
Han kan klara sig utan den skiten, och det måste han bara bevisa för sina fans.
Whatever, snart ska jag och mina päron till min faster och äta mat.
Det är ju bajram, då handlar det alltid om mycket mat.
Mums säger jag bara, hennes mat är bäst! :D
Tvärgod, sen idag kanske det blir utgång med min brud.
Vet faktiskt inte än, därför ska jag ta dagen som den kommer.
Peace !

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Melissa

ah farmors mat är skitgod ;)

jag vill också festa :(

2010-11-20 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P