Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dagen.

Without you I'm lost, but baby can't you see. That this is our song, I sing it because you're not around. It brings me up when I'm down.


Nu har jag precis bakat världens godaste kaka, äppelkaka med knäck! Yummie...  :) Har även beställt hem ett abonnemang 19 kr/månaden. :) Billigt och bra! Sen va det aldrig party igår, utan mina dagar spenderades mad baby Max, sen Armin och Joe. Vi kollade på film och hade skitkul och mysigt. Sov även över där, men det blev inte så mycket sovande utan mest rädsla kan jag säga. Har knappt sovit ett skit. Så för mig blir det en tidig torsdag. :) Ska bara moffa i mig en bit av min kaka så fort den är klar. Peace! :D
Här har vi min lilla bebbe, Max! :D Hihihihi.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P