Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





:@

Tvärsur och svullen i käften sen den där fucking smällen jag fick rakt på käften av någon kille.
Sen den där fula bitchen som börja knuffas men gav upp då hon såg att hon flög åt helvete då jag putta henne. :)
Hahaha, kvällen var väldigt rolig förutom allt jävla bråk, men säger bara att det var den bästa kvällen på länge.
Hoppas bara svullnaden går ner snart!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sirih :)

sv: men det är ju svårt att inte gilla din blogg när du har så fin design och skriver så himla bra :)

2010-10-02 @ 19:03:49
URL: http://halokid.blogg.se/
Postat av: Sirih :)

sv: varsegod, och tack :)

2010-10-02 @ 19:24:02
URL: http://halokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P