Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Grattis!


Varför jag valde denna blogg var på grund av att jag tycker den är intressant, har mycket med kläder att göra för både tjejer och killar. Det är också en kille som bloggar och tycker det är roligt när killar bloggar, och rekommenderar att ni följer honom på bloglovin. :) Klicka på bilden för att komma till hans blogg. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Axel H.

TAAACK :D hihi va söt du är ^^

2010-10-24 @ 19:04:34
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P