Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HAHAHAHA!

O.B.S! Missade lite text, det ska stå You gonna die and you know when.
Hahahah! Detta gjorde verkligen min kväll, killen är så söt så han blir ful. Hahahah, asså detta är inget speciellt men jag har sån jävla dålig humor så jag dör när jag läser detta. Hahahah, speciellt det med näsan och då hans svar blir fuck you. Hahahahah :) Puss på detta!  Snart ska jag ut och springa ! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack :D älskar färgen :D



Föresten så skulle jag behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-15 @ 08:10:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P