Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Städ/Pluggdag.

Min söndag består av att städa mitt rum och plugga, har massor att plugga. Ska fan plugga mest på idrottsprovet så jag kan få min dator så fort som möjligt. Längtar som fan, men det är jobbigt att plugga. I morgon är det skola och då är det ju projektarbete som gäller, och på tisdag ska jag vara ledig, och det tänker jag inte säga än varför, det får ni se på tisdag. :) Men vi hörs sen, peace.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Melissa

JAAAAAAG vet vad du ska göra (a)

2010-10-17 @ 12:16:27
Postat av: dajana

SV: Hahahah ja du är den enda:)

2010-10-17 @ 12:24:34
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Lycka till med pluggningen.

2010-10-17 @ 12:31:55
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P