Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Vampyrer suger.

Nu hade jag tid för att äntligen kolla på vampyrer suger, men kände att det var fett onödigt. Den är så otroligt värdelös så det inte är sant, för er som inte sett den jag rekommenderar att ni inte ska kolla på den. Sämst asså! :s Visst kanske är lite efter med filmen men har tyvärr inte haft tid att kolla på den tidigare. Bättre sent än aldrig  :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emmie

jag tycker den e bra :D

2010-10-03 @ 10:24:28
Postat av: Fröken M

Tack, då ska jag INTE se den :)

2010-10-03 @ 11:05:32
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P