Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Göteborg.

Sitter i Göteborg nu med Sarahy och Kiko, Damjan sover?!  Aja imorgon bär det av hem igen, men en dag till så är jag här. Det har inte hänt så mycket men ändå har det vart skratt och mys. :)
Säger godnatt nu för jag inte kommer skriva något mer inlägg. 

Puss :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: karolin

gör du i gbg? :)

2010-09-12 @ 12:08:51
URL: http://karoliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P