Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PAPPA ! <3

God morgon på er allt, nu är jag nyvaken och nyduschad. Ska strax gå och fixa mig, sitter med en tjock och varm morgonrock, mycket mysigt. Tänkte bara uppdatera lite, nu är min kära pappa hemme och det känns hur bra som helst, jag har saknat dig massor pappii. :love: 

Sen har jag även får praktik på Expert, så det blir najs :D Mycket najs.. Det är ju bara för jag är expert :) hahah.
Men nu ska jag kila.
Peace

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Andrea

jag följer gärna din blogg om du följer min. Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig också :)

2010-09-15 @ 15:18:06
URL: http://andreahansson.se
Postat av: Andrea

sv: jag med.

2010-09-15 @ 15:39:08
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P