Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Skolan...

Sitter i skolan nu efter att ha varit på sjukhuset, det gick bra men det var det äckligaste jag varit med om kan jag säga er. Jag tror inte ni vill veta vad det handlar om. :O Hahah ! Men men, äntligen är det över. Jag ska även till sjukhuset i morgon för min hals är fucked up, har fått infektion i körteln. Inte roligt inte, ska även kolla om jag har körtelsjukdom som mamma, håller tummarna att jag inte har det. :) Nu ska jag jobba med programhantering, så vi hörs sen. Peace.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: josephine

sv: härligt ! :) jo bra! vad gör dudå? :D kram

2010-09-23 @ 15:52:22
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P