Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Skor / Uggs.

Sitter här med mamma och vi ska börja städa lite, för om en stund börjar folket komma. Har även beställt ett par skor som ni ser om ni klickar på länken, beställde en jacka också men hittar den inte på hemsidan, så ni får se den när jag får den om typ tre veckor. :)
Men men nu ska jag gå och hjälpa mamma, peeeace.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P