Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Want that back.

Åh, sitter och kollar på bilder när man var lite. Fan vad lätt allt var då, man hade inga bekymmer och hade man det gick man bara till mamma och pappa så fixade dom det. Man fick den där kärleken man önskade och allt var sjukt lätt. Någon mer som önska man kunde vrida tillbaka tiden då och då. Vrida tillbaka den och få en andra chans, att kanske förbättra saker och ting man gjort fel.. Livet är inte alltid det lättaste.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Haha när jag väntade på att din blogg skulle uppenbara sig i fönstret, trodde nästan jag hade kommit in på min egen. Tror vi har exakt samma bakgrunsfärg.



Bra inlägg. Gillar inlägg av de här typen då skribenten reflekterar och delger sina tankar.

Dock håller jag inte alls med.

Jag är idag 30 år, och jag tyckte det var hemskt att vara yngre. Att både vara barn, tonåring och ung vuxen var närmast en pina, i alla fall om man jämför med idag. Idag slås jag av hur lycklig jag är och hur nöjd jag är med mitt liv.

Då var jag självkritisk, tyckte jag var fulast i hela världen typ, ville bli smalare hela tiden, visste inte vad jag skulle göra med mitt liv....

Att skaffa barn har inneburit den allra största vändningen, det är verkligen som man säger: det är det bästa som hänt mig.



Men oj vad jag babblar.

Jag följer gärna din blogg.

2010-10-04 @ 20:01:07
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P