Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





2 FAIL PÅ 1 VECKA

»Veckans fail är två saker, först äre så att jag skulle göra popcorn till mig och kusin vitamin. Skulle göra såna man gör i en gryta och jag hade inget lock för kastrullen så la bah ett papper över och då börja det poppa. Till slut var hela köket fullt med popcorn, golvet, diskbänken och även spisen. :( Inte lyckat, stod med en jävla tallrik och höll framför ansiktet tills de var klart. Sedan när det hade poppat klart skulle jag dammsuga upp allt och till slut va dammsugs påsen full så skulle jag byta men då fanns det inte några kvar så fick sitta och plocka upp nästan allt för hand. Fyfasiken.
»Nu kan vi börja med andra failen i veckan och den hände för 10 minuter sedan.. Jag tog på låten min kära lilla ponny av någon anledning, fråga mig inte varför?! Hade bara tråkigt, och i samma ögonblick ringer det på dörren och jag sprang ner så hann inte stänga av låten och där ser jag två heta killar. Lite pinsamt att ta på den låten samtidigt som dom kommer in. Hoppas dom inte hörde även fast det var en aning högt.  Yes hoppas ni har något att skratta åt. :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjej & Fotograf

Hehehe...skrattar lite åt dina misstag.. hehe.. Lite roligt allt var det att läsa! =) Hoppas allt är bra med dig! Händer för skoj i helgen?

Kramar

2011-04-16 @ 10:14:06
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P