Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BEHÖVER INTE DIG !

Är trött på falska människor, jag kan lika gärna vara ensam istället.. Känner att jag kklarar mig så jävla mycket bättre utan dig din patetiska lipunge, du gråter för minsta lilla, du blir sur när folk inte gör som du säger och du går snackar skit bakom ryggen för du själv inte vågar komma fram till mig och säga saker och ting rakt i ansiktet på mig. Hahaha skrattretande lilla flicka, men vet du vad?  Jag kan klara mig utan dig så jävla bra, snart drar jag ifrån er alla och helvete vad skönt det ska bli att slippa vissa människor, men har även några av mina vänner som kommer vara saknade. :(  Hahaha aja peaces bitches !

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: amanda

"gå inte bakom min rygg"

nej, gör inte det du heller då. sluta skriv allt på din blogg & på fb! folk har sett & sagt till mig.

2011-04-13 @ 19:27:28
Postat av: dajana

amanda, det är inte ens dig jag menar här.. har inte med dig att göra för fem öre.

2011-04-13 @ 20:13:23
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P