Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BLOGGSVARS TÄVLING.

Yess, äntligen en tävling om bloggsvar som jag deltar i, och jag hoppas jag vinner så jag för en gång skull kan få bloggsvar som jag kämpar med ganska länge nu. Men vill ni också vara med och få chansen att vinna bloggsvar hos en super gullig tjej så kan ni ju klicka här och anmäla er. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: IDAWA

Vad kul att du är med! :) Håll utkik i bloggen den 13:e för att se om du vunnit. Lycka till!

2011-04-07 @ 16:49:58
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P