Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BORING

Jag och kusin sitter och gör absolut ingenting.
Rätt segt eller vad man nu ska kalla det, hehe..
Jag är sjukt sugen på att supa, dra på någon fest med kompisar eller något.
Men det händer aldrig något. :(
Surt!
Men men, vi hörs senare.
Puss puss!  :love:

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: karolin

sv: du är vacker om någon!<3

2011-04-16 @ 18:33:17
URL: http://karoliiins.blogg.se/
Postat av: melissa din älskling

fuck you

2011-04-16 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P