Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BYTA BLOGGPLATTA?

Har funderat lite att byta bloggplatta till nattstad, men ändå kan jag inte bestämma mig. Jag är rätt nöjd med blogg.se fast det känns som att det krånglar ganska mycket och ibland kommer inte inläggen upp när man sparat dom och så och det är ganska irriterande.. Blogg.se kanske borde bli bättre på detta, men vi får vänta lite och se hur det ser ut med att byta. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Doii

Sv; vill nt ge en bara sådär, men tänkte ha en tävling snart. Kan meddela dej då om du vill :)

2011-04-04 @ 15:22:34
URL: http://doiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P