Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DISSAR !

Jag dissar verkligen pälskläder, tycker för det första att det är fult eller ah det beror på vad det är förstås.
Sen för det andra, asså det man har på sig har människorna dragit låss från ett djur.
Hur kan man en bära något sånt?
Tänk om man skulle börja skära upp människohud och göra jackor eller kläder av det.
Är inte det lite äcklig eller?!
Nej fyfan, djuren blir ju torterade när man sliter låss deras päls bara för att göra kläder av det..
UUUUUUSCH!. Dessar pälskläder STORT!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag håller med även fast jag tycker det är snyggt!

-Nej tyvärr så har man ju bara tre invites och jag har bara två kvar och jag satsat mer på tävlingar än att bara ge ut! Men jag kan länka dig och kolla om någon är intresserad av att ge dig? :)

2011-04-03 @ 19:21:57
URL: http://ebbamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P