Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FÖRLÅT

Förlåt att jag varit sån idiot mot dig, jag fattar inte varför.. Du är verkligen den bästa killen man kan få, och jag sumpar det hela tiden. Jag är så jävla dum som man bara kan bli. Du är den finaste människan som finns, den bästa killen, du har den finaste peronsligheten som ens går att skapa. & av alla dessa tjejer som finns på jorden vill du ha mig, alla undrar säker varför? Är han blind eller? Men ja det kanske han fast han tar mig för den jag är och inte borde vara som alla andra. Jag svär på allt, denna kille är den bästa kille man kan ha, & han är min. BARA MIN! :love:

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P