Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GRYM KVÄLL

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar, men kan säga att min dag igår i Göteborg var super rolig. Konserten var bääääst, förutom att jag kanske hade druckit förmycket utan att ätit så jag spydde lite. Men Det var roligt, och det var en jäkla massa folk så man kunde knappt andas där inne. :o Har även fått ett äckligt blåmärke, vet faktiskt inte vart jag fått det ifrån. :( Men min kväll var suverän med andra ord för dino merlin var bäst live, tyvärr kan jag inte visa några bilder för vet ej vart min usb-kabel till kameran är. Kan bah visa en bild på min själv som jag tog med mobilen. Såg ut så här igår :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P