Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HEMMA EFTER EN LÅNG BILTUR

Nu är jag äntligen hemma efter en lång biltur, åkte till Norge för att hämta upp mamma och sedan tillbaka till Sverige igen. Sov nästan hela vägen hem, men det är skönt att vara hemma.. Nu ska jag gå och äta lite mat med mamma och sedan får jag se vad kvällen består av, i morgon blir det grilla med familjen. Yummie. :) Puss

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P