Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





IN LOVE WITH YOU.

Ibland behöver vi alla tänka igenom och verkligen se vad vi vill.
Jag har nog aldrig varit så rädd att förlora någon som jag är nu om jag ska var ärlig.
Det finns en person som verkligen får mitt hjärta att slå.
Jag har gjort många misstag men har ändå stått för det jag gjort och lärt mig mycket.
Så jag försöker göra saken bättre och inse vad jag kunde förlorat.
Finns ingen i hela världen som behandlar mig så bra som denna person.
Många vet vem det är och för er som vet så ska ni veta att han gör mig lycklig.
Skiter i alla andra just nu, den viktigaste för mig är han.
Han är den som har fått mig upp på topp när jag var på botten.
Mitt hjärta. ♥

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P