Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAAAAAAAAA !

Fy fan vad jag är glaaaaaad, jag klara högskoleprovet så jag hoppas jag kommer in på högskolan som jag sökt, sökte ju till behandlingsassistent. Fyfaaan vad jag skrek när jag rättade. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :D

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: melissa

du är så jävla bra!!! :D <3

2011-04-02 @ 19:54:57
Postat av: Olle

Du vet om att alla klarar högskoleprovet, däremot så vet du inte ditt resultat förens om 2 veckor :P

2011-04-03 @ 17:34:46
Postat av: dajana

jo lilla du jag vet att jag har klarat det, eftersom jag vet vad min utbildning kräver för att komma in på högskolan och sen rättade jag mina svar för dom finns ute på nätet nu, och man ska ha 20 % rätt av 122 och jag fick mer. :) så jo jag vet !

2011-04-03 @ 17:40:19
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P