Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG BEHÖVER HJÄLP

Jag känner mig så tom utan dig, jag tänker på dig dag in och dag ut. När jag inte pratar med dig, eller när jag inte ser dig blir jag galen. Du är liksom den finaste som finns, och du är allt jag vill ha. Det känns jobbigt att du kanske inte ser det så som jag. Jag vet inte hur jag ska få din uppmärksamhet för jag har inte det utseendet killarna är ute efter, allt jag kan göra är att fånga dig med min personlighet fast det kanske inte räcker till. Jag är rädd för att säga vissa känslor jag har för att allt kanske blir förstört, till och med den lilla gnistan vi har mellan oss. Allt jag behöver är dig, för är så sjukt beroende av dig. Jag tänker på dig på kvällen innan jag somnar, jag tänker på dig på morgonen när jag vaknar och så fort jag sätter mig vid datorn kollar jag på dina bilder. Du är så fin så jag sitter och ler. :love: Jag behöver hjälp, hjälp för att fånga ditt hjärta.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Egzon

Det är bara o våga säga allt det du har skrivit här , våga säga till han :) så enkelt e det :D

2011-04-17 @ 11:43:07
URL: http://www.bujanoci.net
Postat av: dajana

sv: jo jag vet, men tänk om jag förstör något? :(

2011-04-17 @ 11:51:49
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: annsoh

ja elr hur :D

2011-04-17 @ 13:31:10
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P